Egyelőre távol állunk attól, hogy a kínai üzleti/kreatív/filozófiai/akármilyen gondolkodást megértsük.
Híres példa, hogy amikor egy amerikai nő mobiltelefont akart venni Pekingben, az eladó, bármelyikre mutatott is, eltanácsolta a készüléktől. Végül a nő türelmét vesztette: "Maga nem is akar nekem telefont adni!" Mire a kínai: "Telefonvásárlás szempontjából a mai nap nem szerencsés önnek." A nő nem értette, mire az eladó megnyugtatta: "Jöjjön vissza holnap, sokféle telefont tudok majd önnek ajánlani."
Valószínűleg ilyen logika állhat a következő reklámfilm mögött is, amelyet csak erős idegezetűeknek ajánlunk. És ami a legfontosabb: ez egyetlen darab reklámfilm, nincs vágva, összefűzve stb., ez így, ahogy van, ment a tévében. Nem tudjuk, mit reklámoz, sőt azt sem tudjuk, mire vonatkozik. Megnézés után javasoljuk a 2009-es verzió megtekintését is.